Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
nterní komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Firemní kultura a interní komunikace v podniku FOTEX ČESKÁ REPUBLIKA, s.r.o.
(Radka Říšská)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g9o3v/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Firemní kultura a interní komunikace ve společnosti Holmes Place
(Lucie Štrosová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vad1a/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Firemní kultura a interní komunikace ve společnosti Telefónica Czech Republic a.s.
(Lucie Policarová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bxuaw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Firemní kultura a komunikace ve stavebnictví
(Hana Kuxová)2020, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//cgrgta// | Stavební inženýrství / | Práce na příbuzné téma
Komunikace a firemní kultura v práci stavebního podniku
(Nikol Istenčinová)2017, Bakalářská práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//tn0ren// | Stavební inženýrství / | Práce na příbuzné téma
Firemní kultura a interní komunikace nadnárodní firmy
(Ivo Kyndl)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/h5jbg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Firemní kultura a interní komunikace v podniku Unicorn Systems a.s.
(Lucie Králíková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kppnc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
(Michaela LABUDOVÁ)2022, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//yhlbsb// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Práce na příbuzné téma
Etnické složení obyvatelstva SSSR: Sovětská identita versus etnická identita
(Yevgeniya Boychenko)2018, Bakalářská práce, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//ioymao// | Mezinárodní teritoriální studia / Mezinárodní rozvojová studia | Práce na příbuzné téma
AGRO-KULTURA A IDENTITA V POMORAVIČÍ, Kultura, identita a udržitelný život v Pomoravičí
(Pavla Franková)2014, Diplomová práce, Fakulta stavební / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/105484 | Architektura a stavitelství / | Práce na příbuzné téma