Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
BrandKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Brand Extension: Vstup zavedené kávové značky Tchibo do nové produktové kategorie
(Kateřina Harcubová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83059 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Marketingová a komunikační strategie pro portfolio značek piva Plzeňského Prazdroje
(Anna Rusínková)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/26188 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
The Fiat Brand - Issues and Opportunities of FCA Brand Portfolio Management
(Mattia Marmo)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69137 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Eco-friendly companies in Italy
(Andrea Bruciaferri)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fy0sf/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Značka Made in Italy na světovém trhu
(Silvia Corghi)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72505 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma