Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Sharing Economy

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 19 prací)
Pay-per-click marketing strategies to increase online brand awareness
 (Artem Ivanov)

2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//4dw1c3// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma

Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
 (Yelyzaveta Strelbytska)

2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ut7hr/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma

Business-to-Business International New Ventures: Building Brand Awareness Globally Through Entrepreneurial Digital Marketing
 (Petra Macháčová)

2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/77913 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma

Digital marketing and ways of increasing brand awareness online: Insights from Indian companies and market
 (Jay Pankajbhai Goti)

2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//rqooot// | Informatics / | Práce na příbuzné téma

Influencer impact on brand awareness
 (Kai Dominik Renchen)

2022, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//d6yjem// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma

Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
 (Yelyzaveta Strelbytska)

2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ut7hr/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma

A project to build a strong brand for Prudential Bank Limited-Ghana
 (Emmanuella Naa Komiley Tetteh)

2024, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//gx1vfp// | Management and Marketing / | Práce na příbuzné téma

Building a Strong Brand for an Online Travel Agency Company in Egypt
 (Mostafa Ahmed Mostafa Selim)

2024, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//cj5ojl// | Management and Marketing / | Práce na příbuzné téma

Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
 (Yelyzaveta Strelbytska)

2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ut7hr/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 19 prací)