Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
volební kampaňKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Politický marketing
(Lukáš Jíra)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/za2q8/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Ženy v politických stranách České republiky a politický marketing
(Kristýna Kazdová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/goh0j/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
(Tomáš Jahn)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a0hjx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Politický marketing ODS
(Petr Košťál)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/szqdx/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Politický marketing ANO 2011 v roce 2021
(Adam Krutský)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/o2h5z/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Problematika volebního chování a politický marketing
(Tereza Krsková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/laca5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Politický marketing strany Most-Híd: Porovnanie politického marketingu strany v parlamentných voľbách v rokoch 2010 a 2012
(Judita Balázsyová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/56324 | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Politický marketing a právo
(Libor Erdinger)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w0fzn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Permanentní kampaň jako účinný nástroj politického marketingu?
(Šarlota DAŇHELOVÁ)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//2b54zi// | Politologie / Politologie a evropská studia | Práce na příbuzné téma
Permanentní kampaň – forma komunikace hnutí ANO 2011 s veřejností
(Matěj Kůrečka)2016, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/s1kje/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma