Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Otáčivé hledištěKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová strategie společného projektu Otáčivého hlediště a Mezinárodního hudebního festivalu Český Krumlov
(Jana Špulková)2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ipani/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Srovnání činnosti a financování dvou mimopražských profesionálních vícesouborových divadel na příkladu Jihočeského divadla v Č. Budějovicích a Divadla J.K.Tyla v Plzni
(Magdalena Řehořová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/59757 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Jihočeské divadlo - jako fenomén trávení volného času
(Alena ČECHOVÁ)2014, Bakalářská práce, Teologická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//w1yrfe// | Vychovatelství / Pedagogika volného času | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie společného projektu Otáčivého hlediště a Mezinárodního hudebního festivalu Český Krumlov
(Jana Špulková)2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ipani/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace významných turistických měst ČR: Český Krumlov a Kutná Hora
(Michaela Ježková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/irg16/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingového plánu apartmánů Authentic, Český Krumlov
(Aneta Kopencová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//gaf9fj// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie společného projektu Otáčivého hlediště a Mezinárodního hudebního festivalu Český Krumlov
(Jana Špulková)2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ipani/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie Mezinárodního hudebního festivalu Český Krumlov
(Martin Bc. Luštický)2007, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/2147 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingového mixu hotelu Mlýn v Českém Krumlově
(Lenka Vobrová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola polytechnická Jihlava
• http://theses.cz/id//re16oi// | Ekonomika a management / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie společného projektu Otáčivého hlediště a Mezinárodního hudebního festivalu Český Krumlov
(Jana Špulková)2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ipani/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma