Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Marketingový mixKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Osobní prodej ve vybrané společnosti
(Natálie Křičenská)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//493fc2// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikační mix podnikatelského subjektu
(Michaela Roháčková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cst1z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
(Radek Laci)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fadg2/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Prodej vybraných produktů firmou SMS finance
(Pavlína Doušková)2018, Bakalářská práce, Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
• http://theses.cz/id/ut2l2g/ | Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb / | Práce na příbuzné téma
Využití Product placementu v integrované marketingové komunikaci
(Tereza Baštová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s3vgj/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Skrytá reklama na sociálních sítích
(Kristina Kůdelíková)2020, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zeidu/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
(Petra Franková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v212d/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza využití nástrojů product placementu, sponzoringu a reklamy firmy Tescoma
(Markéta FILOVÁ)2014, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//3feofu// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Neuromarketing a reklama
(Petra Svobodová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w0qka/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie značky High Place
(Michael Topinka)2023, Diplomová práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//t24nab// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma