Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Firemní kulturaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová strategie a brand identita hudebního tvůrce
(Nikola Svobodová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//zrdthv// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vizuální identita a komunikační strategie pro síť regionálních kulturních institucí
(Samuel Preisler)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//kf155c// | Vizuální tvorba / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Tereza Janečková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dj30g/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma