Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slovaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketing a propagace měst a obcí
(Lukáš Pochman)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/o6bq0/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing a propagace měst a obcí
(Markéta Loušová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dm4u6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing obcí a regionů
(Emil Wedlich)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p22i8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing obcí a regionů
(Lucie Mihulová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hynbw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
(Boris Rezník)2011, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/xtvim/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix vybrané firmy
(Jana Šulajová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l2tx8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
La communication commerciale de l´entreprise Easy Meal Concept, SARL
(Michaela Hynerová)2010, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Univerzita Palackého
• http://theses.cz/id//h0slj6// | Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi | Práce na příbuzné téma
Realitní časopis jako prostředek integrované marketingové komunikace společnosti Concept 2M spol. s r.o. (časopis REAL CITY )
(Štěpán Masojídek)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uddpv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nákupní marketingová strategie Happy Day Concept
(Klára Valentová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/32015 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
E-marketing in small and medium businesses
(Dariia Kavanda)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e5lfw/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma