Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
economyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
(Yelyzaveta Strelbytska)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ut7hr/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
(Ngoc Vu Hong)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/pfip0/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
European Green Deal and Blue Economy – An Opportunity or a Threat?
(Michaela Júdová)2023, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yxdpu/ | Regionální rozvoj a cestovní ruch / | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing in circular economy
(Esra Kale)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/q249l/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Dutch Disease to recovery economy
(Uliana Zaiachkivska)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u5aht/ | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
(Yelyzaveta Strelbytska)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ut7hr/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Gift Economy and Reciprocity in Romantic Relationships
(Karolína Gregorová)2023, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/a98t3/ | Sociologie / | Práce na příbuzné téma
Value Creation as The New Taxation Standard in The Global Digital Economy
(Petr Vodák)2019, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ixwbz/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
(Ngoc Vu Hong)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/pfip0/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
The Sharing Economy: behaviour of young consumers
(Alfredo Mantovani Escalante)2019, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/auz5o/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (angl.) | Práce na příbuzné téma