Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Bannerová slepotaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Laické teorie emoční inteligence
(Michaela PROCHÁZKOVÁ)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//0m2r1i// | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Emoční inteligence jako schopnost ve vztahu k obecné inteligenci
(Michaela ČERNÁ)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//4y6mqh// | Humanitní studia / Psychologie - Základy společenských věd | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
(Monika Hegarová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/emf04/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Digitální demence - Návrh mobilní aplikace
(Petra Menčíková)2018, Diplomová práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eM5402 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Digitální komunikace a kognitivní procesy spotřebitele
(Adriana Salačová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nh2me/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Digitální komunikace a kognitivní procesy spotřebitele
(Monika Hegarová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ozrco/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Míra používání mobilních zařízení a jejich vliv na kognitivní funkce spotřebitele
(Terezie Sklenářová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lhqol/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Míra používání mobilních zařízení a jejich vliv na kognitivní funkce spotřebitele
(Jozefina Perdedaj)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ia0av/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Tiktok Algoritmus a jiné funkce využití dané sociální sítě v marketingové komunikaci
(Tereza LAŠTÍKOVÁ)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//hrx4ig// | Ekonomicko-manažerská studia / | Práce na příbuzné téma
Míra používání mobilních zařízení a jejich vliv na kognitivní funkce spotřebitele
(Jozefina Perdedaj)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ia0av/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma