Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
prvky komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Hodnocení prvků manažerské komunikace
(Gabriela Ondráková)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//dcqipp// | Podnikání a administrativa / | Práce na příbuzné téma
Hodnocení prvků manažerské komunikace
(Maryia Pishchukevich)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//7vbuyr// | Podnikání a administrativa / | Práce na příbuzné téma
Vliv prvků komunikace nadnárodních značek na spotřebitele
(Vendula Prokopová)2021, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/143252 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Interní komunikace firmy Procter & Gamble, Rakona a.s.
(Simona Nováková)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/q4h25/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv uspořádání prvků komunikace na bezpečnost provozu
(Adam Veleba)2018, Bakalářská práce, Institut celoživotního vzdělávání / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//nw39wk// | Technické znalectví a pojišťovnictví / Technické znalectví a pojišťovnictví | Práce na příbuzné téma
Consumer-Based Brand Equity and Purchase Intention towards Counterfeit Goods
(Krizzia Mae Navarro)2021, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//d5ef9e// | Business Administration / Management of Business Processes | Práce na příbuzné téma
Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy
(Daria Somova)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ac139/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv prvků komunikace nadnárodních značek na spotřebitele
(Vendula Prokopová)2021, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/143252 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Vnímání komunikace značky Nivea různými věkovými generacemi na českém trhu
(Denisa Krejzlíková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91569 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Analýza komunikace a vnímání značky Jack Daniel’s v ČR z pohledu generace Z
(Daniel Provazník)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83258 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma