Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
nterní komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Podnikatelská kultura, image podnikatele a jejich řízení
(Bibiana Janebová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola Sting, o.p.s.
• https://is.sting.cz/th/zsh7b/ | Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních podniků | Práce na příbuzné téma
Firemní identita, image, kultura
(Klára Sovová)2014, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
• http://theses.cz/id//1zmi4r// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma
Firemní kultura a sociální marketing nadnárodní firmy Baťa
(Otakar Gráf)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lx1ac/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Společenská odpovědnost firem a její vliv na firemní image
(Stanislav Grec)2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//nm3tlf// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na poptávku a image firmy
(Iva Jančíková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s5wz6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv Corporate Image na zaměstnance a zákazníky
(Andrea Proschekova)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b47tx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza a stanovení funkčních pravidel a procesů chování pro manažera a organizaci pomocí aplikace psychologických věd
(Josef Štaif)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//2pk9lo// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
(Miluše Hadrabová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vgrcg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
(Kamila Dolejšová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v9gll/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
(Rustam Galeev)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yx7tn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma