Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

herní průmysl

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 16 prací)
Využití metod Competitive Intelligence pro získání konkurenční výhody v herním průmyslu
 (Michal Kolman)

2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/72662 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma

Artificial Intelligence in the Elementals Game
 (Jozef Vilkolák)

2016, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/xtn2j/ | Informatika / Teoretická informatika | Práce na příbuzné téma

Relationship Marketing in a Video Game Industry
 (Martin Šugra)

2016, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/113735 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma

Analýza možností monetizace počítačových a video her
 (Jan Straka)

2021, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě

https://is.slu.cz/th/dhbqy/ | Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika | Práce na příbuzné téma

The Effect of Video Games on Second Language Acquisition
 (Jesika Hamadová)

2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/z11nw/ | Anglický jazyk a literatura / | Práce na příbuzné téma

Streaming Video Games: Copyright Aspects
 (Ondřej Woznica)

2020, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/oi23a/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma

The Influence of Adventure Video Games on Second Language Vocabulary Acquisition of EFL Secondary School Learners
 (Lucie Štolfová)

2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/il93o/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma

Playful visualization: Evaluating data visualization in video games
 (Tereza Šťastná)

2023, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/td5tv/ | Vizuální informatika / Počítačová grafika a vizualizace | Práce na příbuzné téma

Localising Proper Names in Video Games: A Comparative Study
 (Tatiana Vojteková)

2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ajduj/ | Překladatelství anglického jazyka / | Práce na příbuzné téma

Režie inscenace hry Samuela Becketta Konec hry
 (Adam Steinbauer)

2020, Diplomová práce, Divadelní fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně

https://is.jamu.cz/th/mssf6/ | Dramatická umění / Činoherní režie | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 16 prací)