Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

platba za proklik

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Internetový marketing prostřednictvím PPC reklamy ve vybrané firmě
 (Pavel Bílek)

2018, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové

http://evskp.uhk.cz/eB10238 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma

Ochota platit za vzdělání
 (Lucia Okániková)

2019, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/l5q3a/ | Hospodářská politika a správa / Hospodářská politika | Práce na příbuzné téma

Za službu vlasti se (ne)platí? Benefity a výhody československých legionářů v první republice
 (Sabina Rakušanová)

2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/t9zmi/ | Historie / Moderní dějiny | Práce na příbuzné téma

„Jen inzerce nás neuživí“: Ne/ochota členů českého publika platit za online žurnalistický obsah
 (Tereza Hálová)

2022, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/t9a5f/ | Mediální studia a žurnalistika / | Práce na příbuzné téma

Uplatňování zásady "znečišťovatel platí" v právu životního prostředí
 (Alžběta Kupková)

2016, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/v7e4f/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma

Placená reklama na Facebooku
 (Zuzana Vrajíková)

2015, Bakalářská práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně

https://is.jamu.cz/th/t17nk/ | Hudební umění / Hudební manažerství | Práce na příbuzné téma

Platíme za bezpečí svobodou? Aktuální opatření zaváděná v Evropě v reakci na terorismus.
 (Rudolf Kramář)

2017, Diplomová práce, CEVRO Institut

https://is.vsci.cz/th/zy1c9/ | Veřejná správa / Bezpečnostní studia | Práce na příbuzné téma

Návštěvnost v Krkonošském národním parku – ochota platit za kulturní ekosystémové služby a vliv pandemie Covid-19 na návštěvnost v parku
 (Tomáš Krejčí)

2022, Diplomová práce, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//69899i// | Regionální rozvoj / | Práce na příbuzné téma

Diferenciace produktu-kolik zákazníci platí za svou značku
 (Tereza Percivalová)

2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/89701 | Ekonomie / | Práce na příbuzné téma

Placená spolupráce jako součást influencer marketingu
 (Barbora Hančlová)

2022, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.

http://theses.cz/id//usiren// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma