Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Unity 3DKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Generovaná 3D hra v Unity
(Patrik SZKANDERA)2019, Diplomová práce, Přírodovědecká fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//rcz9o5// | Informatika / Aplikovaná informatika | Práce na příbuzné téma
Procedurálne generovanie 3D terénu s využitím marching cubes algoritmu pomocou GPU
(Maroš Müller)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89557 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
3D hra v engine Unity 3D
(Jan Krejčí)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/re6x9/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Tvorba assetů počítačových her pro herní engine Unity 3D
(Milan Horák)2019, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//5mm2pj// | Informační technologie / | Práce na příbuzné téma
Generovaná 3D hra v Unity
(Patrik SZKANDERA)2019, Diplomová práce, Přírodovědecká fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//rcz9o5// | Informatika / Aplikovaná informatika | Práce na příbuzné téma
Unity 3D
(Jan Wlosok)2014, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/104220 | Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika | Práce na příbuzné téma
3D tisk textilií
(Nikola Kunzová)2020, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/c2u0p/ | Informatika / Počítačová grafika a zpracování obrazu | Práce na příbuzné téma
Tvorba assetů pro hru pro herní engine Unity 3D
(Jan Houžvička)2017, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//q2xbq4// | Informační technologie / | Práce na příbuzné téma
VisualUV: Blender add-on for UV Mapping workflow
(Samuel Bílek)2023, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/s796i/ | Informatika / | Práce na příbuzné téma
Tvorba aplikace na platformě Blender pro návrh horolezeckých cest na umělých a přírodních horolezeckých stěnách
(Vojtěch Kovářík)2021, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xrio9/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma