Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
TelekomunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Nové trendy marketingové komunikace v on-line prostředí
(Jessica Nováčková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//7ftzbj// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Aplikace nových technologií v marketingovém prostředí
(Ivo Janovský)2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/np70p/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Jak být vidět v marketingovém světě a nové marketingové trendy
(Adéla Richterová)2024, absolventská práce, Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace
• http://theses.cz/id/7pinwh/ | Ekonomicko-právní činnost / | Práce na příbuzné téma
Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu
(Alena Telínová)2023, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/gx3gkj/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové strategie uvedení nové značky přírodní kosmetiky na trh
(Silvie Hynčicová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//5xl8l8// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
(Marek Šimr)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p8kgn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití ve finančních institucích
(Lenka Obročníková)2015, Diplomová práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/mz9lw/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma
Nové marketingové trendy a jejich využití jako nástroje zvýšení konkurenceschopnosti podniku
(Adam Stránský)2016, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/12626/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku
(Alena Krýchová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/h3udc/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management malého a středního podnikání | Práce na příbuzné téma
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
(Jakub Kučera)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/opqpt/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma