Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
čínská reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Genderové stereotypy v české reklamě
(Tereza Bílá)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//8hjkn9// | Hospodářská a kulturní studia / | Práce na příbuzné téma
Nákupní stereotypy české populace
(Mikhail Puzankov)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uqmnn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Genderové nerovnosti a stereotypy v reklamě: 40 let od vydání Goffmanova díla Gender Advertisements
(Tereza ŠAFAŘÍKOVÁ)2022, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//9a2ykg// | Antropologie / Sociální a kulturní antropologie | Práce na příbuzné téma
Genderové stereotypy v mateřských školkách
(Lucie NOVÁ)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//b6ho0i// | Humanitní studia / Sociologie - Kulturní antropologie | Práce na příbuzné téma
Genderové stereotypy v mateřské školce
(Tereza NOLČOVÁ)2017, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//76ik1i// | Antropologie / Sociální a kulturní antropologie | Práce na příbuzné téma
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
(Michaela LABUDOVÁ)2022, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//yhlbsb// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Práce na příbuzné téma
Společenská role módy na prahu svobody: Demokratizace odívání po pádu železné opony
(Iveta Zikmundová)2022, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB13344 | Humanitní studia / Transkulturní komunikace | Práce na příbuzné téma