Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

internet

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 21 prací)
Marketingová strategie oslav 75. výročí založení JAMU pro Hudební fakultu
 (Gabriela Vojtičková)

2022, Diplomová práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění

https://is.jamu.cz/th/hj9bg/ | Hudební umění / Hudební produkce | Práce na příbuzné téma

Marketingová strategie hudební streamovací služby Apple Music
 (Tereza Pluhařová)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/81771 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma

Marketingová strategie v oboru hudební produkce na příkladu projektu Jabloň Music
 (Radek Bjaloň)

2019, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva

http://theses.cz/id//pn626f// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma

Marketingová strategie vybrané kapely
 (Jan Lubal)

2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//nykuke// | Management obchodu a služeb / | Práce na příbuzné téma

Marketingová strategie a propagace hudebních umělců prostřednictvím internetu
 (Dobrin Dantchov Mitchev)

2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/42228 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma

Marketingová a komunikační strategie pro streamovací službu Spotify
 (Radim Petlach)

2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/52883 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma

Marketingová strategie společného projektu Otáčivého hlediště a Mezinárodního hudebního festivalu Český Krumlov
 (Jana Špulková)

2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ipani/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

Tvorba marketingové strategie pro festival Outdoor Rave
 (Dominika Lakomá)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//f5vwxy// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Vliv on-demand streamovacích služeb na hudební průmysl a pirátství
 (Lukáš Puška)

2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/xwind/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

Střet kultury pirátství s hudebním průmyslem a jeho vliv na svobodu internetu
 (Přemysl Karbula)

2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/icrhm/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 21 prací)