Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Divadelní festivalKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza marketingové strategie divadelního festivalu Akcent
(Eva ZAVŘELOVÁ)2012, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//o3zo36// | Humanitní studia / Žurnalistika - Divadelní věda | Práce na příbuzné téma
Marketing kulturních a sociálních institucí
(Karolína Skuciusová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qvg9w/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie ochotnického divadelního spolku Filosofické divadlo
(Radka Zídková)2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//3xn9rd// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Public relations v divadlech. Analýza a návrh PR strategie Jihočeského divadla
(Julie Hrabánková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78812 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Marketing, propagace a public relations činoherního divadla na příkladu Městského divadla Kladno
(Eva Vurbsová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/55910 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Public relations ve Státní opeře Praha
(Eva Quadratová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mwt41/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Strategie Public relations Divadla Bolka Polívky, spol. s r.o.
(Veronika LEGNEROVÁ)2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ygb0vm// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Public relations v divadle
(Lenka Vahalová)2014, Diplomová práce, Divadelní fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/8352 | Dramatická umění / Produkce | Práce na příbuzné téma
Návrh projektu marketing public relations Mezinárodního festivalu moderní magie 2010
(Veronika Hejlová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j64fz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza komunikačního mixu pro Městské divadlo Zlín
(Eva Sváčková)2017, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//2oydki// | Ekonomika a management / Marketing | Práce na příbuzné téma