Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

gaming

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 21 prací)
Associations of the mindfulness and Internet gaming disorder: Implications for the game design
 (Laura Ondušková)

2021, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/m89xk/ | Aplikovaná informatika / Sociální informatika | Práce na příbuzné téma

Learners' Perceptions of the Effects of Gaming on Their English Development
 (Eva Koprová)

2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/bsumk/ | Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy / | Práce na příbuzné téma

A sample study of the Chinese “gaming” slang terminology
 (Vojtěch Volčík)

2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/k9sik/ | Čínská studia / | Práce na příbuzné téma

Competitive Online Gaming and Its Relationship With The Perception Of One's Subjective Satisfaction With Social Life
 (Lukáš Michele)

2018, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/mj02x/ | Sociologie / | Práce na příbuzné téma

Online gaming addiction: The role of avatars and sociability of gamers
 (Lukas Blinka)

2015, Disertační práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/gkamb/ | Psychologie (čtyřleté) / Sociální psychologie | Práce na příbuzné téma

Preservation of Native Amerian Culture through Revenues from Gaming Industry
 (Veronika Holbová)

2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/njzan/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma

Potenciál esport a gaming marketingu
 (Šimon Kostelný)

2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//s8ri5q// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Budoucnost Gaming Industry v závislosti na UX a chování spotřebitelů při nákupu videoher
 (David Münster)

2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//qzu8kf// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma

Gaming fora and reddit culture: analysing posts on selected digital games
 (Martin VÁLEK)

2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

http://theses.cz/id//4nrxed// | Překladatelství a tlumočnictví / Angličtina pro překladatelskou praxi | Práce na příbuzné téma

Optimization of Tank Battle Simulation for Gaming Industry
 (Michal Zapletal)

2024, Diplomová práce, Fakulta aplikované informatiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//3t3zou// | Informační technologie / Softwarové inženýrství | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 21 prací)