Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
AdvertisingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketing psychologie sportu a vztahy s veřejností
(Patrik Vašíček)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/ika30/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Komparace nástrojů marketingové komunikace firmy XYZ s.r.o. s nástroji využívanými firmou Baťa a.s. do roku 1945
(Lukáš Staněk)2014, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//d3jtzn// | Ekonomika a management / Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
(Mirka Soldánová)2019, Bakalářská práce, Lesnická a dřevařská fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//78a9ds// | Lesnictví / | Práce na příbuzné téma
Možnosti využití nástrojů PR pro navazování vztahů s veřejností v Charitním domě Salvator
(Jan Forró)2017, absolventská práce, CARITAS - Vyšší odborná škola sociální Olomouc
• http://is.caritas-vos.cz/th/13772/caritas_v/ | Sociální práce a sociální pedagogika / Charitativní a sociální práce | Práce na příbuzné téma
Principy obsahu komunikace Moravské galerie s veřejností v období od 80. let 20. století do současnosti
(Libuše Pečenková)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/cf5wk/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Komunikace neziskových organizací s médii
(Jana Přibíková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bceyr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Corporate design jako prostředek vytváření image organizace
(Svatopluk Čech)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s2rjb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Corporate social responsibility and its influence on corporate image
(Pavla KŘÍŽKOVÁ)2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//egaoh8// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Corporate Identity jako nástroj pro budování pozitivní image společnosti MANDS International,s.r.o.
(Eliška SOBOTKOVÁ)2012, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//j1mwq0// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma
Význam chování prodavačů pro tvorbu image společnosti
(Marek Zigo)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nexez/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma