Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
product placementKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vývoj product placementu v české a slovenské kinematografii v letech 2000-2019
(Nikola Švejdová)2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//c6o375// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Implementace fikce do dokumentárního žánru:Doc-fi v současné české a slovenské kinematografii.
(Karolína Garguláková)2017, Disertační práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//20i5sl// | Výtvarná umění / Multimédia a design | Práce na příbuzné téma
Product placement ve filmech Marvel Cinematic Universe
(Eliška Filípková)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zru27/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Product placement v kinematografii
(Matěj Horák)2018, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//qm2m6v// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Práce na příbuzné téma
Product placement a jeho vnímání českou populací
(Lukáš Marek)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69922 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Diferenciace podoby a užití product placementu, aneb autorský producentský přístup Miloslava Šmídmajera
(Zuzana Krupová)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/eqz61/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma
Vývoj product placementu v české a slovenské kinematografii v letech 2000-2019
(Nikola Švejdová)2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//c6o375// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Product placement a jeho využití ve filmu 2Bobule
(Zuzana Slavíčková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/21010 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vliv narůstající popularity filmu a filmových hvězd na dobový ideál krásy a každodenní oblékání v Československu na přelomu 30. a 40. let 20. století
(Diana Apetauerová)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/s87jm/ | Sdružená uměnovědná studia / | Práce na příbuzné téma
Narušení heritage prostoru ve filmu Pýcha a předsudek
(Ondřej Šálek)2009, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ciyi4/ | Humanitní studia / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma