Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
vnimanie znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vnímanie vybranej značky mileniálmi
(Karin Paprčiaková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79612 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vnímanie vybranej značky na českom trhu
(Lucia Senková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78442 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Analýza trhu kategórie bylinných “bitter” alkoholických nápojov a vnímanie značky Becherovka Original na českom trhu
(Martin Michelík)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/53176 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vnímanie značky McDonald's na českom trhu
(Tomáš Harčár)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49472 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Image a vnímanie značky Sephora českými spotrebiteľmi
(Júlia Samošiová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73115 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vnímanie značky zamestnávateľa študentmi VŠE
(Jakub Ščavnický)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/53896 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vnímanie online komunikácie značky Maybelline New York v ČR z pohľadu generácie Z
(Vanessa Homolyová)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//uupb3m// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vplyv značky na vnímanie kvality a chovanie spotrbiteľov
(Lívia Kovács)2016, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//z85sdd// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Buzzmarketing značky Converse a jej vnímanie vybranou cieľovou skupinou v Českej republike
(Rebeka Šuchterová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//ea65hy// | Bakalářské programy (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Poľsko ako značka (vnímanie Poľska medzi mladou generáciou)
(Michaela Mydlová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/68894 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma