Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
umělá inteligenceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Umělá inteligence v kontextu módního průmyslu, případová studie uživatelské technologie
(Klára Radiven)2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ydgl8/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Využití nástrojů Business Intelligence a Umělé Inteligence ve firmách
(Anna Thurzová)2025, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//i2xrs1// | Informatika / | Práce na příbuzné téma
Digitalization and branding management in the fashion industry
(Karina Toporova)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73927 | Ekonomika a management / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma
Fashion marketing na internetu - případová studie
(Gabriela Bohabojová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ezukc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
CSR jako nástroj hodnocení praktik ve fast fashion odvětví a ukazatel možných příležitostí pro budoucí vývoj módního průmyslu
(Nela Votápková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90199 | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Industry 4.0 for fast fashion companies
(Anzhelika Bolatchieva)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74936 | Ekonomika a management / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma
Umělá inteligence v kontextu módního průmyslu, případová studie uživatelské technologie
(Klára Radiven)2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ydgl8/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
(Anna Nefodova)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82838 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Digital Fashion – móda, která neexistuje
(Lucie Kulhánková)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hfx0j/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Umělá inteligence v kontextu módního průmyslu, případová studie uživatelské technologie
(Klára Radiven)2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ydgl8/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma