Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
SpotřebitelKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Understanding of ethical consumer
(Kateřina Bartoníčková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rgef4/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Juice and nectar consumer behaviour. Marketing research in cooperation with Pfanner, spol. s r. o.
(Alena Caisová)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/13148 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Impact of green marketing on consumer behaviour
(Alvin George Kumbalandhanam)2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/rz9t2/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
(Annaliya Peter)2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/s2eb5/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Quantitative marketing research
(Mark Ratilla)2016, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/h61l6/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (angl.) | Práce na příbuzné téma
Osobnost sportovce v reklamě
(Radek Opletal)2007, Bakalářská práce, Fakulta sportovních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/u7vay/ | Tělesná výchova a sport / Animátor pohybových aktivit | Práce na příbuzné téma
Typologie osobnosti spotřebitele a její význam pro segmentaci trhu
(Anna Talašová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m74gl/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Typologie osobnosti spotřebitele a její význam pro segmentaci trhu
(Kristýna Balatková)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/blt2t/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Brand characters` influence on perceived brand personality
(Nikol Peterská)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88270 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Typologie osobnosti zákazníka
(Petra Svobodová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oyg3n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma