Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
consumersKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Luxury consumption during hard times: Understanding the relationship between consumers’ emotional states and luxury consumption
(Megi Domi)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86894 | International Management / | Práce na příbuzné téma
What influences the decision of consumers to purchase sustainable fashion?
(Dorota Cikánová)2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//fm7ler// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma
Entry point consumers a jejich vnímání marketingu společnosti Red Bull Česká republika, s. r. o.
(Vít Hrubeš)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86019 | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Impact of luxury companies’ CSR activities on the consumers’ purchasing decisions
(Veronika Moskaleva)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82971 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Change of consumers preferences and behavior due to the influence of Covid-19
(Anežka Blažek Wijsman)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84846 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Social networks and their impact on online retail and consumers behaviour
(Kateryna Karielina)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85011 | Aplikovaná informatika / Information Systems Management | Práce na příbuzné téma
Exploring factors that influence consumers’ online shopping behavior via e-commerce platforms in Vietnam: The case of Shopee
(Quynh Chau Ngo)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85303 | Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma
Discovering the impact of value evolution in marketing communication strategies for Czech consumers. Artistray cosmetics.
(Tereza Sedláková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88256 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma