Theses on the same topic (having an identical keyword):
corporate identity (ci)Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
(Vitalina Besogonova)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nenzo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Tereza Janečková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dj30g/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic
CSR – nezbytná součást Corporate Identity
(Ondřej Blažek)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qeryk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Corporate identity v MSP
(Šárka Stejskalová)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/14661 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
CSR – nezbytná součást Corporate Identity
(Hana Sněhotová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/eum6o/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Corporate identity v rodinnom podniku
(Michal Cerulík)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52528 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Problematika corporate identity České republiky a její význam pro diplomacii země
(Anna Kabíčková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/58165 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní politika a diplomacie | Theses on a related topic
Budování corporate indentity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
(Kristýna Pospíšilová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/elc6v/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Corporate identity společnosti Zámecké vinařství Bzenec
(Ivo KAŇOVSKÝ)2012, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//le2on4// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Konstrukce marketingového plánu k posílení firemní identity podniku
(Adam Topinka)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p55rw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic