Theses on the same topic (having an identical keyword):

Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate

« 1 2 3 4 5 » (total: 45 theses)
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
 (Mariya Belozyorova)

2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/ypv9n/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic

The Influence of Online Marketing Communication on Image of Showjumping Events
 (Zuzana Brátová)

2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//ghcy7e// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic

Adaptace Čechů na život a práci ve společnosti Škoda Auto Deutschland
 (Tomáš Šnajdr)

2016, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.

http://theses.cz/id//q2ne32// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Theses on a related topic

Marketingkommunikation der Škoda Auto in Tschechien und in Deutschland
 (Adéla KOMŮRKOVÁ)

2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

http://theses.cz/id//1szo6t// | Filologie / Němčina ve sféře podnikání | Theses on a related topic

Inovace v projektu Premium Car Configuratoru a jeho rolloutu na německém trhu společnosti ŠKODA AUTO a.s.
 (Martin Fiedler)

2016, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.

http://theses.cz/id//kwzi04// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management provozu | Theses on a related topic

Marketingové strategie v období globalizace: výhody a nevýhody standardizace a adaptace
 (Anzhelika Khaustova)

2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/ljqde/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic

Adaptace a standardizace marketingové komunikace nákladních pneumatik Continental na českém a slovenském trhu
 (Michal Bartoš)

2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//qsv1s1// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic

Adaptace metod CORE-OM a ORS do českého prostředí
 (Dana Juhová)

2015, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/zf54p/ | Psychologie / Psychoterapeutická studia | Theses on a related topic

Marketingová strategie vozu Škoda Superb třetí generace na českém a německém trhu
 (Martin Turek)

2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/75852 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic

Technicko-ekonomická analýza automobilu Škoda Superb iV a jeho konkurentů
 (Ondřej Kolafa)

2020, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.

http://theses.cz/id//oir1yu// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a řízení provozu, logistiky a kvality | Theses on a related topic

« 1 2 3 4 5 » (total: 45 theses)