Theses on the same topic (having an identical keyword):
Komunikační mixKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Věrnostní program vybrané značky
(Tereza Valvodová)2016, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//aq1qps// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Věrnostní program pro firmu KAMARo se zaměřením na maloobchod
(Gabriela Fusková)2014, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//uey7qx// | Ekonomika a management / Marketing | Theses on a related topic
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Radka Kmochová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sa7ne/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Analýza efektivity nástrojů podpory prodeje v místě prodeje u firmy Hypermarket a.s.
(Robert Imling)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w97o8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Markéta Foltová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k9m0n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Alpine Pro
(Pavlína Petrová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qiaf6/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Adam Trůbl)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j8f02/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Podpora prodeje jako nástroj loajality zákazníků k firmě
(Jan Klimáček)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i95zm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Podpora prodeje jako nástroj loajality zákazníků k firmě Sariv-Automotive s.r.o.
(Martin Fukala)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jyzxp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Podpora prodeje jako součást marketingové komunikace
(Jan Čadil)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v5ur4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic