Theses on the same topic (having an identical keyword):
Klíčová slovaKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Postoje a strategie dlouhodobě nezaměstnaných osob nad 50 let
(Helena Sulková)2015, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/o8w9e/ | Sociální politika a sociální práce / Veřejná politika a lidské zdroje | Theses on a related topic
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
(Adriana Sadílková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t6o47/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Konstrukce věrnostního programu jako klíčová součást marketingové strategie
(Martin Chrt)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c08x8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
(Kateřina Hofmanová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jb25p/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic