Theses on the same topic (having an identical keyword):
Country-of-originKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Country of origin effect and the impact of brand nationality on the perception of quality in the luxury goods market
(Silvie Dittertová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/48052 | Ekonomika a management / International Management | Theses on a related topic
The "Made in Czech" Country-of-Origin Effect on Czech Brands
(Alejandro Rodríguez Pérez)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74820 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Theses on a related topic
Comparison of the personal income tax in the Czech Republic and a selected European country
(Arbër Lika)2019, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ypq3o/ | Finance a účetnictví / Finance (angl.) | Theses on a related topic
Comparison of the tax system in the Czech Republic and selected European country
(Hana Prokopová)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//7e0ynx// | International Management / | Theses on a related topic
Euro-attitudes in the Czech Republic - A new way to measure distance between political parties in relation to the EU
(Dániel Péter)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kenyh/ | Politologie / European Politics (angl.) | Theses on a related topic
Image marketingu z pohledu psychologie
(Kateřina Kadlecová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t7wr5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Image v marketingu z pohledu psychologie
(Cristina Burlac)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nt5lt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Marketing Communication in promoting country's image
(Darya Kashtanava)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hrfl4/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Marketing Strategy and image of Starbucks with focus on the Czech Republic and Turkey
(Aylin Sadıkoğlu)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89079 | International Business / | Theses on a related topic
Marketingový význam body image: Komparace vnímání body image v americkém a čínském kulturním prostředí na vybraném segmentu
(Dagmar Skokanová)2007, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/27910 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic