Theses on the same topic (having an identical keyword):
Senzorický marketingKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Sensory marketing and the cross modal correspondences: The effect of product colour on the perception of product odour
(Adriana Starostová)2015, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75751 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Smyslový a emoční marketing.
(Petra Mendlíková)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/28538 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Sensory marketing and the cross modal correspondences: The effect of product colour on the perception of product odour
(Adriana Starostová)2015, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75751 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Preference barev jako indikátor dlouhodobého emočního nastavení
(Jitka Bednaříková)2011, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ixahh/ | Psychologie / | Theses on a related topic
Problematika preference barev u dětí na 1.stupni ZŠ jako prostředek usuzování jejich temperamentu
(Jana ŠEMBEROVÁ)2010, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//tzbz7g// | Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol | Theses on a related topic
Vztah mezi preferencí barev a vlastní týmovou rolí
(Monika Šeböková)2009, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/oeirv/ | Humanitní studia / Psychologie | Theses on a related topic
Rozdíly v preferenci barev u dětí z různých etnických skupin
(Zuzana Bláhová)2009, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nns9c/ | Psychologie / | Theses on a related topic
Sensory marketing and the cross modal correspondences: The effect of product colour on the perception of product odour
(Adriana Starostová)2015, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75751 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Jak se brání rostliny : Vůně ( didaktické zpracování tématu na úrovni ZŠ )
(Veronika NEJEDLÁ)2007, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//11bw1k// | Učitelství pro základní školy / Př-Ch/ZŠ, Učitelství přírodopisu a pěstitelství pro 2. stupeň ZŠ, společný základ | Theses on a related topic