Theses on the same topic (having an identical keyword):
FMCGKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
(Eli Goldmann)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k1hd5/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
(Eli Goldmann)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k1hd5/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Service Marketing Mix in Chosen Company
(Veronika Beskydiarová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s80ef/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
(Eli Goldmann)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k1hd5/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
A Promotional Mix for the Handmade Paper Mill Velké Losiny
(Michaela Surovcová)2015, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ndrzos// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Theses on a related topic
La communication marketing des institutions éducatives
(Barbora SVOBODOVÁ)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//5y760a// | Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii | Theses on a related topic
Marketingový mix vybrané společnosti
(Oleksandr Hayduk)2019, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id//4ucra3// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Specifika integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech: Fashion Marketing
(Klára Haunerová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r3yzz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Timur Panov)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rpu7g/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
(Eli Goldmann)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k1hd5/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic