Theses on the same topic (having an identical keyword):
marketingKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Propagační mix
(Jan Bauer)2015, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//990lpr// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Theses on a related topic
Analýza marketingového mixu komerční televizní stanice
(Iveta Maurerová)2021, Bakalářská práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//msu3aa// | Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků | Theses on a related topic
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
(Lucie Kratochvílová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oaqos/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
(Karyna Yusupova)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sbkgp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Úloha marketingové komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
(Edita Vítová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rlc3r/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Komplexní produkt destinace Cheb a možnosti jeho marketingové komunikace
(Karolína Nováčková)2022, Diplomová práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/qhs1q/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví | Theses on a related topic
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
(Anastasiia Kalchenko)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/awjq5/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic
Značka a její působení na zákazníka
(Lucie Havlíková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u5och/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
(Aneta Szulló)2023, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/iwc55/ | Regionální rozvoj a cestovní ruch / | Theses on a related topic
Kultúra ako značka. Potenciál využitia franchisového modelu v kultúrnych inštitúciách
(Lenka Kavuľová)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yqk4m/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Theses on a related topic