Theses on the same topic (having an identical keyword):
řízení lidských zdrojůKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Vliv reklamy na životní styl žáků na 2. stupni základní školy
(Jan KREMLIČKA)2014, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//lv5sgb// | Specializace v pedagogice / Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání a výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání | Theses on a related topic
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
(Miluše Hadrabová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vgrcg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
(Kristýna Teifertová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u5ylv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Rozhodovací činnost českých soudů ve vztahu k rozhodčímu řízení
(Vladimír Foldyna)2013, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/l19tl/ | Právo a právní věda / Právo | Theses on a related topic
Vztah civilního a rozhodčího řízení
(Jan Smítal)2020, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yasw6/ | Právo a právní věda / Právo | Theses on a related topic
Vliv image firmy dodavatele na posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
(Eva Neumanová)2015, Bakalářská práce, Fakulta chemicko-technologická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//sxplf4// | Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků | Theses on a related topic
Komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky
(Petra Syrová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fcl0t/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Vliv věrnostních programů na budování image značky
(Nikola Timkovičová)2016, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//cvtin5// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Vliv věrnostních programů na budování image značky
(Nikola Timkovičová)2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//3gjqsb// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
(Marie Soukupová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wjdt4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic