Theses on the same topic (having an identical keyword):
Vztahy se zákazníkyKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
(Irena Veselá)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tih9o/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
(Kryštof Kolomazník)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/p49em/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
(Adam Kajan)2017, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zqmxa/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
(Alžběta Žáková)2018, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zo3s9/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Spokojenost zákazníků s produkty dané společnosti ve vybrané lokalitě
(Dagmar KUPCOVÁ)2020, Diplomová práce, Zemědělská fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//wdl7yp// | Zemědělské inženýrství / Agropodnikání | Theses on a related topic
Analýza systému řízení vztahů se zákazníky a spokojenost zákazníků ve
(Barbora Spurná)2014, Diplomová práce, Masarykův ústav vyšších studií / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/ujxh4m/ | Podnikání a komerční inženýrství v průmyslu / Podnikání a management v průmyslu | Theses on a related topic
Efektivita vybraných nástrojů marketingové komunikace při podpoře prodejního procesu a tvorbě vztahu se zákazníkem
(David Říha)2022, Habilitační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85473 | - / | Theses on a related topic
Implementace e-marketingu v komunikaci firmy se zákazníky ve vybrané firmě.
(Adam Babiš)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/zsfm0/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Theses on a related topic
Využití IT a CT technologií jako předpoklad úspěšného řízení vztahů se zákazníky
(Michaela Lišková)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ug5bu/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky v podniku.
(Tomáš Kolinger)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/alr6b/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Theses on a related topic