Theses on the same topic (having an identical keyword):
Marketingový mixKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Podpora prodeje a osobní prodej kosmetické firmy Avon
(Pavla Sulanská)2008, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vjpt1/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Theses on a related topic
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
(Kateřina Melmuková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x5z37/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Cross-selling v prodejní politice firmy Tyrolit CEE k. s.
(Dana Bošinová)2018, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//u7gyuw// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Theses on a related topic
Marketingová strategie prodeje finančního produktu
(Luboš Mašek)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w9ape/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
(Nikita Yuskov)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bwb8b/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
(Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aodou/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
(Eli Goldmann)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k1hd5/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Sabine Koch)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k0iah/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Timur Panov)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rpu7g/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Yuliya Laas)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nqj3y/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic