Theses on the same topic (having an identical keyword):
kritéria výběruKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Metodiky a důvody zkoumání hodnototvorného procesu společnosti a rozbor jeho klíčového významu pro řízení vztahu mezi dodavatelem a touto společností. Úloha dodavatele při zefektivnění hodnototvorného procesu.
(Helena Ulrychová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bdmux/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Proces rozšiřování portfolia dodavatelů ve ŠKODA AUTO a.s.
(Filip Kořínek)2017, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//0vjgwl// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu | Theses on a related topic
Effect of Branding on Consumer Purchase Behaviour: Household Appliances Industry
(Merve Bahcivancilar)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ggxqo/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Theses on a related topic
Optimization of Order and Purchase Process in SAP and Integration with Print System
(Radovan Nieslanik)2017, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gw9fw/ | Aplikovaná informatika / | Theses on a related topic
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
(Vladyslava Molodzinovska)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82969 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic