Theses on the same topic (having an identical keyword):

Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate

« 1 2 » (total: 14 theses)
Služba Google Analytics a její využití pro potřeby analýzy a optimalizace webových stránek
 (Martin Čech)

2010, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ige2z/ | Informační studia a knihovnictví / | Theses on a related topic

Definice a komparace online vs. offline nástrojů v oblasti e-commerce ve společnosti E.ON
 (Jakub Vašek)

2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/hxjdy/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Theses on a related topic

Customer web behavior analysis using offline transaction data
 (Lukáš Wojnar)

2016, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/jnqqu/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Theses on a related topic

Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
 (Dušan Mladenović)

2019, Disertační práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/krdq0/ | Ekonomika a management (čtyřleté) / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic

« 1 2 » (total: 14 theses)