Theses on the same topic (having an identical keyword):

žurnalistika

Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate

« 1 2 3 4 » (total: 31 theses)
Nikdy není pozdě: Série publicistických interview s aktivními seniorkami pro magazín Ona Dnes
 (Veronika Kovářová)

2016, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/vncqb/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Theses on a related topic

Série publicistických interview na téma XL móda v České republice pro magazín Elle
 (Jana Krajčová)

2015, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/of5se/ | Mediální a komunikační studia / Žurnalistika | Theses on a related topic

Důležitost kariéry a mateřství v životě ženy: publicistická interview pro magazín Ona Dnes
 (Michaela Sagitariová)

2011, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/tzhe9/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Theses on a related topic

Role mužů v ženském světě (Série publicistických interview pro magazín Elle)
 (Eliška Mezuláníková)

2014, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/mn7ae/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Theses on a related topic

Pokerové rozhovory (série interview pro magazín Royal Flush)
 (Andrej Slivka)

2010, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/jfejf/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Theses on a related topic

Bloggeři jako názoroví vůdci (série publicistických rozhovorů pro magazín Interview)
 (Veronika Bulánková)

2016, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/vfn93/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Theses on a related topic

Efektivita využití blogerů jako opinion leaderů v komunikačním mixu kosmetických značek v ČR
 (Eva Macálková)

2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//z2e0g0// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic

Proměna autora herních recenzí jako názorového vůdce v ČR od roku 1990 až do přítomnosti
 (Ondřej Partl)

2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/v86dr/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Theses on a related topic

Bloggeři jako názoroví vůdci (série publicistických rozhovorů pro magazín Interview)
 (Veronika Bulánková)

2016, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/vfn93/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Theses on a related topic

Internetová publicistika: založení a provoz internetového magazínu
 (Jiří Aujezdský)

2014, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/102116 | Hospodářská politika a správa / Ekonomika a právo v žurnalistice | Theses on a related topic

« 1 2 3 4 » (total: 31 theses)