Theses on the same topic (having an identical keyword):
atributy znackyKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Spotřebitelský pohled na privátní značky v retailu
(Simona Kmochová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87618 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
Nástroje marketingového mixu při zavádění značky „nový“ Bonton na rozhlasový trh
(Martin Hovorka)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/abcj0/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Personalizace senátních voleb v České republice: Vliv osobních atributů kandidátů na jejich volební úspěšnost
(Petr Chlubna)2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB9716 | Politologie / | Theses on a related topic
Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů
(Jan Zbořil)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//09jacf// | Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Analýza známosti značky na trhu mobilních telefonů
(Darja Hutová)2012, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/90761 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Theses on a related topic
Význam positioningu značky s aplikací na Google
(Veronika Vacková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/29249 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Vliv BTL komunikace značky Staropramen Cool na spotřebitele
(Julius Wenig)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/34796 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Analýza vnímání značky na trhu s vínem
(Jana Mikušová)2010, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/80120 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Theses on a related topic
Analýza uvedení maloobchodní značky na trh
(Zuzana Vachová)2010, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/79870 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Theses on a related topic
Hodnocení vnímání značky na automobilovém trhu
(Tomáš Šichor)2012, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/90770 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Theses on a related topic