Theses on the same topic (having an identical keyword):
btlKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Event marketing jako součást BTL aktivit
(Kateřina Tarabová)2014, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//oj334w// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Theses on a related topic
BTL marketingové komunikace a jejich význam pro budování značky.
(Markéta Kristlová)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/14349 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Analýza míry odklonění společnosti 21. století od konceptu intuitivního stravovaní jako důsledek působení vlivu nadlinkových i podlinkových komunikačních sdělení v České republice i ve světě.
(Valentina Lazzari)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//6n9kxp// | Kreativní marketing a komunikace / | Theses on a related topic
Vztah nadlinkových a podlinkových nástrojů integrované marketingové komunikace
(Kateřina Winterová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g2egg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Marketing in Public Space
(Kateryna Skutaru)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/otsms/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Analýza fungování podlinkových nástrojů IMK ve společnosti Telefónica Czech Republic, a. s.
(Lukáš Janeček)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xxbky/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Vztah nadlinkových a podlinkových nástrojů integrované marketingové komunikace
(Monika Maříková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/env71/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Vliv podlinkových aktivit na vývoj značky Rexona na českém trhu.
(Veronika Nosková)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/21111 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Marketingová komunikace vybraného produktu
(Jakub Lesniak)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/suz7s/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic