Theses on the same topic (having an identical keyword):
integrovane nastrojeKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Synergický efekt jednotlivých nástrojů integrované marketingové komunikace
(Pavlína Valentová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/to1tb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
(Eva Hlavatá)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gungz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Využití reklamy jako nástroje IMK v průběhu životního cyklu produktu
(Kamila Safiullina)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/omd61/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
(Ekaterina Ovchenkova)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mju8k/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
(Alexandra Hainová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gof12/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Synergický efekt jednotlivých nástrojů integrované marketingové komunikace v rámci konstrukce marketingové kampaně
(Tereza Chlumská)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s8eys/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Synergický efekt jednotlivých nástrojů integrované marketingové komunikace
(Dávid Lipták)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uth8d/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
(Kateřina Hauptová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/iiqdt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
(Veronika Kadeřábková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ew582/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
(Anzhelika Panaeva)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vndh6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic