Theses on the same topic (having an identical keyword):
marketingov%C3%BD%20v%C3%BDzkumKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market
(Hiral Dhruvin Panchal)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/151584 | Marketing a obchod / | Theses on a related topic
Consumer perception of Urinal brand in the Czech market
(Tereza Šaberl)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80322 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic
Consumer Perception of Brand Hollister on the Czech Market
(Lenka Kotková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82745 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
(Mária Gregušová)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/aqx6o/ | Podniková ekonomika a management / | Theses on a related topic
Consumer behaviour on the wine market compared in selected countries of the EU
(Dagmar Fialová)2015, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//45eb0o// | Economics and Management / European Studies in Business and Economics | Theses on a related topic
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
(Hana Pospíšilová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/esaua/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
(Milan Klugar)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nts53/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
(Markéta Dlouhá)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cc9es/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
(Tomáš Hajíček)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ma749/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Segmentace zákazníků e-shopu www.tiktakhodinky.cz
(Gelatková Gelatková)2022, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/ncggq/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic