Theses on the same topic (having an identical keyword):
sales promotionKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Timur Panov)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rpu7g/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
(Eli Goldmann)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k1hd5/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
(Hamza Abaci)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ocxpy/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Yuliya Laas)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nqj3y/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
(Adam Steger)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hi79x/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Bachelor of Science in Business Administration | Theses on a related topic
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
(Samed Sentürk)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lwa01/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion
(Mariia Ruskykh)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v4rhl/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
(Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aodou/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Sales Promotion and Satisfaction of Dealers: A Case of Havells India Ltd.
(Benoy Porathukaran Luiz)2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/y89mp/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Theses on a related topic
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
(Anastasiya Krasovskaya)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/huv9u/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic