Theses on the same topic (having an identical keyword):
Digitální marketingKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Vliv skryté reklamy youtuberů na nákupní preference dětí
(Romana Šmírová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b4gpx/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic
Vliv skryté reklamy youtuberů na nákupní preference dětí
(Romana Šmírová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b4gpx/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic
Vliv skryté reklamy youtuberů na nákupní preference dětí
(Romana Šmírová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b4gpx/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic
Srovnání komunikačních kampaní cílících na děti ve vybraných státech
(Lenka Košťálová)2010, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j6by7/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Theses on a related topic
Sharenting na Facebooku v průběhu rodičovské dovolené: návrh lekcí
(Eliška Waloszková)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wbyx7/ | Informační studia a knihovnictví / | Theses on a related topic
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
(Kateřina Fantová)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/pn8ap/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Theses on a related topic
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
(Eliška Jahodová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zzme0/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
(Maria Laura Elvir Ramirez)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91056 | International Business - Central European Business Realities / | Theses on a related topic
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
(Fabiana Carrasco Cueto)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88285 | International Business / | Theses on a related topic
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
(Vilém Kopal)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/ros9o/ | Ekonomika a management podniku / | Theses on a related topic