Theses on the same topic (having an identical keyword):
Printová médiaKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Plánování marketingové komunikace
(Lenka Maureryová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mn48n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Plánování marketingové komunikace
(Lenka Maureryová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mn48n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Plánování marketingové komunikace
(Lenka Maureryová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mn48n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Plánování marketingové komunikace
(Lenka Maureryová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mn48n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Značka jako nástroj marketingové komunikace společnosti VHV Opus, a.s
(Jakub Vandělík)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola polytechnická Jihlava
• http://theses.cz/id//9s8pqb/15316.pdf/ | Ekonomika a management / Finance a řízení | Theses on a related topic
Product placement v českých filmech - významný zdroj jejich financování
(Kateřina Horná)2015, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11635/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Product placement jako marketingový nástroj v současném filmu
(Anastasia Shulpina)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/okzik/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
(Ivana Vlčková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d02ok/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Theses on a related topic
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
(Tereza Veldová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pf32f/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Product placement a jeho využití v integrované marketingové komunikaci
(Martin Chrt)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/q8nq3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic