Theses on the same topic (having an identical keyword):
Klíčová, slova, Letecká, dopravaKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Optimální marketingový a komunikační mix nízkonákladových leteckých společností
(Igor PETROVICS)2009, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//3jubld// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
České aerolinie – analýza marketingového komunikačního mixu
(Jana Marková)2009, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t9slj/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Theses on a related topic
Social media communication and its impact on the marketing of companies in Afghanistan
(Ahmad Tamim Rashed)2021, Diplomová práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//zezjdi// | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Theses on a related topic
Suggested Improvements of Instagram Brand Communication for Czech Airlines
(Tereza Bártová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85552 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
Marketingová komunikace letecké společnosti Travel Service
(Monika Dufková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vwwvw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Komunikační strategie společnosti Emirates Airline na českém trhu
(Denisa Šenkýřová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76476 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Internetová marketingová komunikace nízkonákladových leteckých společností
(Tomáš Zmrzlík)2016, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/112891 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Theses on a related topic
Analýza a hodnocení vybraných segmentů poptávky po low-cost leteckých společností
(Jana Boháčková)2013, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bn6wt/ | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa | Theses on a related topic
Analýza a hodnocení vybraných segmentů poptávky po low-cost leteckých společností
(Jana Boháčková)2013, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bn6wt/ | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa | Theses on a related topic
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
(Narek Arzumanyan)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//b49uft// | Kreativní marketing a komunikace / | Theses on a related topic