Theses on the same topic (having an identical keyword):
launch produktuKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
LAUNCH NOVÉHO PRODUKTU NA TRH – DOPLNĚK STRAVY
(Michaela Řehulová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
• http://theses.cz/id/a21sz6/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus, B6503 / Management hotelnictví a cestovního ruchu | Theses on a related topic
Application of the Marketing Analysis Tools for Launch New Product to the Chocolate Market.
(Martin Tomáš)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//pkrl1m// | Ekonomika a management / Podnikání | Theses on a related topic
Marketingové nástroje využívané ve farmacii při zavedení nového produktu na trh
(Diana Boháčová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jfzsg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Analýza marketingové strategie podniku při zavedení nového produktu na trh
(Tomáš Kvapilík)2011, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wnkvc/ | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic
Projekt marketingové komunikace pro zavedení nového výrobku společnosti Eloc, s.r.o. na trh
(Tomáš Hvězda)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w62r1/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Assessment of the financial position and performance of the company Amazon operating in the e-commerce industry
(Aowei Liu)2023, Bakalářská práce, AMBIS University / AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/nm9x2/ | Business Economics and Management / | Theses on a related topic
Vliv omnichannel prodejní strategie na úspěšnost prodeje léčivého přípravku v OTC segmentu léčiv/ The influence of an omnichannel sales strategy on the success of the sale of a medicinal product in the OTC pharmaceutical segment
(David Bláha)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//vmmrxn// | Master of Business Administration (MBA) / | Theses on a related topic
Efektivita reklamy a reklamní kampaně v Česke republice u vybraného doplňku stravy.
(Aneta Drastíková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//8hwmm0// | Ekonomika a management / Podnikání | Theses on a related topic
Analýza nákupního chování spotřebitelů doplňků stravy
(Tomáš Kořínek)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/40558 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic
LAUNCH NOVÉHO PRODUKTU NA TRH – DOPLNĚK STRAVY
(Michaela Řehulová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
• http://theses.cz/id/a21sz6/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus, B6503 / Management hotelnictví a cestovního ruchu | Theses on a related topic