Theses on the same topic (having an identical keyword):
DůvěraKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Institucionální a sociální důvěra v mediální společnosti
(Martina Dudková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oqbk3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
(Sarath Thulaseedharan Mallika)2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/d2szx/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Theses on a related topic
The role of New Media in a modern Marketing Communication
(Anar Kabdylova)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yyqyw/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
absolventská role: Giancarlo Menotti: The Medium - role Monika
(Anna Jelínková)2009, Diplomová práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/wminr/ | Hudební umění / Zpěv | Theses on a related topic
absolventská role: Giancarlo Menotti: The Medium - role "Baby"
(Veronika Demelová)2009, Diplomová práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/m3bg5/ | Hudební umění / Zpěv | Theses on a related topic
Nedůvěra ke zpravodajským médiím: Role alternativních médií a názorového klimatu
(Barbora Halbová)2019, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/v7unx/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Theses on a related topic
The Role of New Media in Marketing Communication
(Nicola Naušová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oc93g/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Strach z covidu-19 u uživatelů sociálních médií: Role pohlaví, sociálních médií jako zdroje informací, aktivity uživatelů, emocionální podpory a výskytu rozporuplných informací
(Vendula Čermáková)2021, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xcewr/ | Psychologie / | Theses on a related topic
The role of new media in modern marketing communications
(Tatyana Khvan)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/znwx5/ | Marketing Communication / | Theses on a related topic
Private trust and public trust. How corruption and decay in trust can lead to decrease in wealth of family companies.
(Mark Polishchuk)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86361 | Management / | Theses on a related topic